Το Club4U κράτα στοιχεία του κινητού μου;

Όχι. Σε καμία περίπτωση.

Το Club4U στέλνει SMS;

Όχι. Ο χρήστης της εφαρμογής λαμβάνει μόνο ειδοποιήσεις και ενημερώσεις στην εφαρμογή για κινητές συσκευές.

Το Club4U στέλνει E-mails;

Όχι. Μόνο ειδοποιήσεις και ενημερώσεις σε κινητές συσκευές.

Εάν χρησιμοποιώ την εφαρμογή, πρέπει υποχρεωτικά να λαμβάνω ειδοποιήσεις;

Όχι. Εάν δεν θέλετε, μπορείτε να μην λαμβάνετε ειδοποιήσεις και ανοίγοντας την εφαρμογή να βλέπετε ό,τι νέο έχει δημοσιευτεί από την εταιρεία.

Πόσες ενημερώσεις μπορώ να στέλνω;

Η ομάδα του Club4U θα σας συμβουλεύσει για την ορθή χρήση της πλατφόρμας Digital Marketing, ανάλογα με τις απαιτήσεις σας για προβολή.

Τί μπορεί να περιέχει η ενημέρωση;

Σε αντίθεση με τα «φτωχά» SMS κειμένου, οι ενημερώσεις του Club4U είναι rich content και μπορούν να περιέχουν κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο, κλπ. Επιπλέον μπορούν να αποστέλλονται pdf αρχεία.

Τα περισσότερα κινητά δεν λαμβάνουν MMS, λόγω των χρεώσεων που συνεπάγονται. Τα κινητά χρεώνονται όταν λαμβάνουν ειδοποιήσεις από το Club4U;

Οι ειδοποιήσεις και τα μηνύματα του Club4U, δεν είναι MMS και κατά συνέπεια δεν έχουν καμία χρέωση. Η χρήση δεδομένων πιθανόν να συνεπάγεται χρεώσεις για τα κινητά.

Δημοσιεύω τα νέα της εταιρείας μου στα κοινωνικά δίκτυα δωρεάν. Γιατί να χρησιμοποιήσω το Club4U;

Δημοσιεύοντας στα κοινωνικά δίκτυα δωρεάν, δεν μπορείτε να είστε ποτέ σίγουροι πόσοι και αν είδαν την δημοσίευση. Τις περισσότερες φορές, σημαντικές δημοσιεύσεις χάνονται μέσα στην πληθώρα της πληροφόρησης στα κοινωνικά δίκτυα.
Με το Club4U, είστε σίγουρος ότι οι χρήστες της εφαρμογής έχουν λάβει την ειδοποίηση για τις δραστηριότητες της εταιρείας σας.

Ενημερώνομαι για ό,τι με ενδιαφέρει από τα κοινωνικά δίκτυα. Γιατί να χρησιμοποιήσω το mobile application του Club4U;

Πολλές φορές, μέσα στην υπερπληροφόρηση των κοινωνικών δικτύων, σημαντικά μηνύματα περνούν απαρατήρητα. Εάν δε, έχουν περάσει αρκετές ώρες από την τελευταία επίσκεψή σας στα κοινωνικά δίκτυα, τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι τα συγκεκριμένα μηνύματα δεν θα εμφανιστούν.

Για ποιό λόγο οι χρήστες θα κατεβάσουν το mobile application της εταιρείας μου, που χρησιμοποιεί το Club4U;

H πλατφόρμα Club4U χρησιμοποιεί καινοτόμες τεχνολογίες και η εφαρμογή της εταιρείας σας είναι της κατηγορίας «Install,Configure & Forget». Έτσι παρέχετε άμεση ενημέρωση ειδήσεων, προσκλήσεων, εκπτώσεων και προσφορών προϊόντων, μερικά απο τα οποία μπορούν διαθέσιμα μόνον μέσω της εφαρμογής. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείτε πιστό πελατολόγιο.

Είναι «βαριά» η εφαρμογή; Δεν θέλω να επιβαρύνω τη μνήμη αλλά και τη μπαταρία του κινητού μου.

Το Club4U δημιουργεί μια μικρή εφαρμογή για την ενημέρωση μόνο των χρηστών που την έχουν επιλέξει, χωρίς να έχουν δώσει το email ή τον αριθμό του κινητού τους. Ολες οι ειδοποιήσεις διατηρούνται στους servers μας με αποτέλεσμα να αφήνουν το πολύτιμο χώρο του κινητού για άλλες χρήσεις (φωτογραφίες κ.λ.π.). Οι ειδοποιήσεις έρχονται άμεσα αλλά η εφαρμογή ενημερώνεται μόνον όταν το ζητήσει ο χρήστης διατηρώντας έτσι τα αποθέματα της μπαταρίας.

Μπορώ να βλέπω τις ενημερώσεις όταν είμαι εκτός δικτύου;

Λόγω της σχεδίασης κατά τέτοιο τρόπο ώστε να η εφαρμογή να μην καταλαμβάνει πολύ χώρο στο κινητό, πρέπει ο χρήστης να είναι συνδεδεμένος με wi fi ή data.

Εάν στείλω σε 300 χρήστες της εφαρμογής μια ενημέρωση, για πόσα μηνύματα θα χρεωθώ;

Η χρέωση αφορά καταχωρήσεις ειδοποιήσεων. Κατα συνέπεια, θα χρεωθείτε μια 1 μόνο ειδοποίηση. Αυτό ισχύει όσοι κι αν είναι οι χρήστες που έχουν επιλέξει να λαμβάνουν τις ενημερώσεις σας.

Μπορώ να στείλω μήνυμα σε συγκεκριμένο χρήστη/ες;

Με τη δυνατότητα προσωποποιημένων μηνυμάτων μπορείτε να στέλνετε συγκεκριμένα μηνύματα σε συγκεκριμένους χρήστες ή ομάδες χρηστών.

Από την εμπειρία μου με αποστολή ενημερωτικών e-mails (newsletters) απαιτείται αρκετός χρόνος λόγω των περιορισμών των servers.
Συμβαίνει το ίδιο με το Club4U;

Όχι. Η κάθε ειδοποίηση πηγαίνει με 1 κλικ ταυτόχρονα (multicasting) σε όλους τους χρήστες, σε όποιοδήποτε σημείο του κόσμου κι αν βρίσκονται.

Πολλά ενημερωτικά emails δεν τα βλέπουν οι αποδέκτες γιατί χαρακτηρίζονται spam.
Ισχύει το ίδιο με τις ενημερώσεις μέσω της πλατφόρμας Club4U;

Όχι. Ο κάθε χρήστης του mobile application έχει επιλέξει ο ίδιος να ενημερώνεται, οπότε σε καμία περίπτωση δεν μπορούν τα μηνύματά σας να χαρακτηριστούν spam.

Πού υπερτερεί η ενημέρωση μέσω του Club4U έναντι των e-mails;

Η ενημέρωση μέσω της πλατφόρμας Club4U, δεν εξαρτάται από το πόσο συχνά χρησιμοποιούν οι χρήστες τους λογαριασμούς e-mails τους. Οι ειδοποιήσεις του Club4U ξεπερνούν τα προβλήματα χωρητικότητας των mail servers, χαρακτηρισμού spam, κλπ και φτάνουν άμεσα στους παραλήπτες τους.

end faq

Share This